søndag den 27. maj 2012

VÆRTSFAMILIE - JA TAK!

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuu
Så blev det endelig min tur. Og det var HELE ventetiden værd!
Jeg færdiggjorde min ansøgning til programmet for cirka 9 måneder siden, og har derefter ventet spændt på at få at vide hvor jeg præcis skulle hen, hvem jeg skulle bo hos og hvornår jeg skulle rejse. ALT det fik jeg svar på mandag d. 7. maj 2012. Et vendepunkt i mit liv.

Jeg står på Roskilde St. på vej til gokart i Viby Sjælland, da min mobil ringer. Jeg tager den og det første jeg hører i den anden ende er ordene: Du har fået en værtsfamilie - OG DU SKAL TIL CALIFORNIEN!!!!! (Selvfølgelig sagt med stor glæde og entusiasme)
- Det var min mor der ringede og dér stod jeg på offentlig grund og skreg og råbte.
Jeg var overlykkelig!
Efter at have endt opkaldet med min mor begynder jeg straks, at ringe til alle og fortælle den glædelige nyhed. Jeg grinte og jeg græd og jeg følte virkelig en lettelse gennem hele kroppen. Jeg var nu et skridt tættere på min rejse, og jeg følte virkelig at min drøm blev realiseret fuldt ud. 

Jeg skal til en by der hedder Hidden Valley Lake, som ligger ikke langt fra San Fransisco. Byen er omgivet af bjergkæder (lader det til) og er bestemt ikke særlig stor. Min værtsfamilie virker utrolig søde og jeg kan bare ikke vente til jeg skal afsted. FamilieN består af en mor på 39, en far på 40 og to døtre - en på 9 og en på 15. Det lader til at de har et super godt sammenhold i familien og både min kommende ''farmor, mormor og moster'' har kontaktet mig på facebook. Jeg skriver selv med deres ældste datter og moren og de virker super friske, glade og søde. Hvor er livet dog bare skønt!

1 kommentar: