søndag den 5. august 2012

Hello California

Wow, jeg fik mig et chok, da jeg fik øje på familien Enger stå dér, forenden af rulletrappen. Jeg havde endnu ikke hentet min bagage, så regnede med at jeg havde masser af tid endnu, til at tage dybe indåndinger og samle mod til mig. Næ nej
Glade, stod de der pludselig og flagrede med både det danske, og amerikanske flag :-D

Havde faktisk ikke givet det så meget tanke, det med at bo hos en fremmed familie. Altså, det med at møde dem for første gang. Det er altså en lidt vild oplevelse, kan jeg fortælle jer. Der er ikke så meget at forberede sig på, så man må bare springe blindt ud i det. Det er gået godt indtil videre - de er så imødekommende og søde alle sammen!!! De gør virkelig alt for at jeg rigtig kan føle mig hjemme :-)

I dag var vi en tur ude i jeepen (DEN ER SÅ COOL) for at se byen og skolen jeg skal gå på. Byen er virkelig smuk og vejret er super dejligt. Derefter tog mig og Camrie, ned til søen og hyggede på stranden et par timer. Så tog vi hjem og spiste super lækker middag, sammen med min seje værtsmormor Garnie og hendes mand, som var på besøg.

Det er også gået op for mig, hvor hårdt det er, at snakke engelsk HELE tiden. Altså, din hjerne tænker på højtryk hele tiden og der er ikke tid til at slappe af. Men det skal nok gå over, om et par uger (måneder)



                                     The california lifestyle.
                                                                             
                                                                     -   Nyder det i fulde drag!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar