tirsdag den 7. august 2012

Krissys birthday

I går var det en af Camries veninders fødselsdag, så det var planlagt at vi skulle ned og fejre hende. Hun bor lige ved siden af søen, så det var jo oplagt med lidt badning.
Jeg fik mødt Camries kæreste Jake, og hendes bedste veninder Tori og Krissy. De var alle sammen virkelig søde :-)
Om formiddagen kom Daniel og hentede os (i deres voldsomt seje jeep) for at køre os til Lake Port, hvor Camrie skulle have taget bøjlen af. Derefter kørte vi ind til en lille butik hvor Camrie fandt et par solbriller, og jeg et par gule vans - hvilket var en gave fra Bobbi og Daniel! SWEET
Så sluttede vi af med en tur på Hong Kong, en lækker kinesisk restaurant, hvor vi fik os et skønt måltid mad. Og da regningen var betalt, skulle man selvfølgelig afslutte med en lille fortunecookie.



Lake Port ligger bag en af de store bjerge, så køreturen var fantastisk smuk! (Jeg ville virkelig ønske at jeg kunne have taget videoer og billeder, men det kamera jeg fik købt mig i New York er allerede gået i stykker, så det må vente til efter weekenden, hvor jeg forhåbentlig for købt mig et nyt)
Daniel har den f e d e s t e musiksmag, så der blev skruet helt op for noget lækkert rock imens vinden rev dit hår rundt i den åbne bil!

Da vi kom tilbage til Hidden Valley Lake, blev vi kørt hen til Krissy igen. Hendes fødselsdag var stadig i gang, så vi fik afsluttet dagen godt med et stykke kage, en vandballonkamp og en aftentur i søen med lidt fjolleri   -  der fik jeg også lov til at møde Krissys tvillingesøster Danny, og hendes to veninder Katie og Maddie :-)
 

                                                                     




3 kommentarer:

  1. Dejligt at høre du har det godt. God ide med den her blog.

    SvarSlet
  2. Kan lige se dig for mig i åben bil, fuld knald på musikken og håret flagrende ;-)

    SvarSlet
  3. Dejligt du gider skrive blog. Skønt at følge med. Lyder som et eventyr. Håber det fortsætter sådan. Lotte

    SvarSlet