mandag den 1. oktober 2012

Stressssss

Hej alle!
Undskyld, at jeg ikke har skrevet på bloggen i næsten en måned nu.. Der er så mange ting der foregår og det hele er vildt kaotisk og stressende.
Homecoming week var for fed en uge, fyldt med sjove ting og sager. Halloween nærmer sig, og jeg har bestemt mig for at være en vampyr. Siden jeg er i ASB Leadership gruppen, skal vi have planlagt en masse ting til Halloween! Jeg er i en gruppe, som har bestemt sig for at lave en ''lock-in''. Alle som har lyst, møder op i skolens idrætshal og så er der en masse aktiviteter at beskæftige sig med, mens man er låst inde fra 19.00 - 07.00 :-D
Denne weekend har der været volleyball turnering og det gik såmænd ret godt. Derefter skulle vi besøge nogle familievenner i Santa Rosa, som har pool og hot-tub, så det var såmænd også meget rart ;-)
Solen er høøøjt på himlen og det er stegende hot hver dag.. Og så fik jeg spillet lidt golf søndag. Næste weekend skal vi til Fort Bragg, som er ved havet, og der skal vi være hele weekenden på et hotel. Wuhuuuuu!
Weekenden efter skal vi på camping. Jeg er super spændt på alle disse eventyr, men jeg må indrømme at man kan blive noget udmattet en gang imellem. :-)

Jeg nyder det for vildt herovre og jeg kan slet ikke holde tanken ud, om at jeg en dag skal forlade alt dette.
I am having the time of my liiiiiiiife og jeg er så taknemmelig for at have fået chancen for at opleve alt dette.

Jeg vil fra nu af, skrive et blog-indlæg, mindst en gang om ugen, men det må blive lidt kortere end normalt, for der er simpelthen ikke tid til andet.


Slut herfra.

(Jeg sender en masse varme tanker til alle mine nærme, hjemme i Danmark)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar