tirsdag den 21. august 2012

Freda B, San Fransisco

Freda B er navnet på en båd. Navnet på den båd, vi tog en rundtur med rundt omkring i San Fransisco Bay - og MY GOD det var en fed oplevelse! Omgivelserne var utrolig smukke, der var god mad ombord og nogle super søde mennesker. Jeg fik lov at hjælpe med at bomme, og med at styre roret. Det var lækkert!
Så The Golden Gate Bridge, og World Cup i sejllads! De starter i morgen, så alle bådene var ude for at øve! Det så sindsssssygt ud

















Jeg sidder lige nu i min seng, og hele huset sover. Jeg er helt vildt træt, men har lige først lidt lektier der skal laves og ting der skal gøres klar til skole i morgen tidlig - øv. Men har haft en for fed dag, så lægger mig bestemt til at sove med et smil på læben, selvom pligterne kalder forude... Godnat!

3 kommentarer:

  1. Elsker at læse dine updates IDA. Du har da vist været extrem heldig både med din familie, men også dine omgivelser.
    Forsat godt år:D
    Yasmin og nuala følger også interesserede med.
    Knus moster potte

    SvarSlet
  2. Blir helt høj af at læse med - det lyder SÅ skønt!
    Og COOL billeder!!
    (skriv mere, skriv mere :)

    SvarSlet
  3. Super flotte billeder, og skønt at kunne følge med i dine oplevelser.
    Knus Mutti

    SvarSlet