lørdag den 25. august 2012

Girls night

Volleyball practice er for alvor startet, og jeg er blevet optaget på holdet. I dag havde jeg min første kamp! Weeeehuuuu, det var sjovt! Mit hold er simpelthen så imødekommende og søde, og hver gang jeg løb ind på banen jublede og råbte de. Jeg fik givet os to point, ved at spike (smashe) og ved at blokere, så det var skidegodt :-D
Vi træner hver dag i 2,5 time, så jeg håber på, at blive meget bedre, meget snart! Volleyball is the bomb!

I går aftes, tog Heather, Allegra og jeg til Lakeport for at se fodbold-kamp. Det var bare en træningskamp, så intet stort - glæder mig til næste fredag hvor det for alvor går løs!
Efter kampen, kørte vi hjem til Heather, og fik lige noget Jack in the Box burger på vejen.
AND GUESS WHAT! - I California er det normalt, faktisk lækkert, at blande sodavand med flødeis. Jeg hører virkelig til her :-P
Hjemme hos Heather blev vi hurtigt enige om, at vi skulle ned og have os en lille aftendukkert i den lokale pool. Vi smed en bikini på, tog et håndklæde i hånden og gik derned i mørket. Efter et lille stykke tid med badning i måneskinnet, begyndte vi at snakke om uhyggelige havfruer, og skræmte hurtigt os selv, så skyndte os hjem. Vi blev vækket tidligt med smoothie og vafler - mmmmmmmmmm




Til fodboldkamp.
 MUSTANG PRIDE


-

At the pool



Ingen kommentarer:

Send en kommentar