onsdag den 1. august 2012

NYC

Så var tiden endelig inde!!!!
Tog afsted fra Kastrup Lufthavn i tirsdags klokken 10.45 og tog kurs mod New York. Min søde mor, bror, far og farmor var med for at ønske mig god tur i lufthavnen. Havde troet at det ville blive voldsomt hårdt at skulle tage afsted, men det hele var så spændende at man ikke kunne tænke på andet, end at komme afsted!
Vi ankom til New York om eftermiddagen og skulle bare direkte hjem til huset på Long Island, vi bor i. Jeg er hurtigt kommet tæt på de andre udveklingsstudenter Laura, Caroline, Camilla, Mads og Kasper - de er super søde!
Vores hus er super lækkert og jeg bor på værelse med Camilla hvor vi sover i en dobbeltseng. Udsigten er i top.

Onsdag morgen tog vi tidligt med færgen ind til indre by, og så så Ground Zero. Derefter gik vi ned af Broadway, mens vi nød en lækker smoothie fra lokal bod og fortsatte til Brooklyn. Sluttede dejligt af med lidt shopping på Pier 17 :-)

Vi har snakket med mange lokale, og her til aften spillede vi basketball med en bunke søde børn fra kvarteret. Nu er jeg smadret og vil gå i seng!

HA' DET FANTASTISK - DET HAR JEG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar