tirsdag den 21. august 2012

Santa Rosaaaaaaaaa

I lørdags tog Daniel, Bobbi, Makenna og jeg til en by lige uden for Santa Rosa, for at besøge Daniels bror og se airshow. Vejret var godt, stedet var feeeedt og naboerne holdte fest med live koncert, så det var en kæmpe bonus. Tiden blev brugt på hygge, burger, hotdogs, snacks og sofaer i haven.
(Og guess what - jeg fik lov at ræse rundt i en golf-cart så tosset jeg ville! Det var super grineren!! (Video følger senere)
Airshowet var super godt, og der var en masse forskellige fly og stunts. Da vi var færdige med mad og hygge, kørte vi videre for at tage til Winthers fødselsdag (Kusine i familien). Det foregik et pizzasted og det var monsterhyggeligt :-)
Da vi kom hjemad var klokken mange og jeg var smadret! Heldigvis skulle jeg ikke i skole, men kunne i stedet se frem til en fed dag på en båd, med afslapning og kolde drikkevarer.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar