tirsdag den 14. august 2012

First day of school



Familien Enger har en tradition med deres gamle nabo, på hver 'first day of school' får de taget et billede sammen hvor de viser med fingrene, hvad år de er på. Sjov tradition, som jeg blev indviet i!
 


I dag var min første dag på Middletown Highschool og den var fantastisk! Alle er så imødekommende, søde og udadvendte! 

Skolen har en masse sjove aktiviteter og jeg har et ret fedt skema. Jeg fik mødt en masse nye mennesker og føler mig virkelig hjemme her, i Hidden Valley Lake. Føler at jeg hører til :-)
Frokost var en kyllingeburger og der er et fint udvalg af burgere, pizza, pommes frites og så videre.
Jeg startede ud med Engelsk, med en super lærer, men det var svært! Engelsk grammatik (for mennesker, hvis modersmål er engelsk) på gymnasie niveau. Men læreren var godt klar over at jeg var en udveklingsstudent, så tog det stille og roligt. Klassen består heldigvis af 13, så det er dejligt afslappende.
Derefter smuttede jeg til indendørs idræt, som bare gik ud på at høre om hvad vi skulle lave, det følgende år. Læreren her, er fra Australien og hun er monstersjov!
Så, gik jeg til min kunstklasse og den var mærkelig. Læreren var underlig, og har hørt at han spiser løg, ligesom æbler. Altså, tager en bid af et helt løg, og spiser det hele på den måde. Crazy
Men, det var supersjovt og vi fik rigtig lov til at udfolde vores kunstneriske sider!
I min fjerde periode har jeg ASB leadership class, hvilket går ud på at planlægge Homecoming, dances, rallys osv.
Jeg slutter af med at have sports cond. som er forskellige sportsgrene. I morgen prøver jeg for Volleyball-holdet!

I dag, fordi at det var første dag, blev der før frokost afholdt en ''rally''. ASB klassen har planlagt nogle ting, og inspektøren holder en tale. Det foregik i idrætshallen, og der blev afholdt et lille modeshow for at vise hvilken påklædning, der er tilladt på skolen. Det var supersjovt og fik rystet folk godt sammen.

I morges blev vi kørt, men i morgen er jeg spændt på at prøve skolebussen. (Bortset fra det fakta at den kører lidt over 7 og at vi så bare skal vente på skolen i en halv time.....) Men positiv indstilling!

Har haft en fed, fed dag og kan ikke vente til i morgen.

                                                           GODNAT

2 kommentarer:

  1. Wow - det lyder bare skønt! Fedt at læse om!
    Knus

    SvarSlet
  2. Lyder til du har det dejligt. Stort kram fra Mor - og tak for koen ;-)

    SvarSlet