tirsdag den 14. august 2012

Tøøøøøøsetur!!


Så, Camrie viser mig altså rundt på skolen, inden hendes cheer-practice, da vi tilfældigvis render ind i en lille grill-aften for elever der har ASB leadership. (Hvilket både mig og Camrie har) så vi joiner dem selvfølgelig og hygger os med burgere og ''get together'' lege :-)
Alle var super søde og tog rigtig godt imod mig. Jeg fik mødt en masse nye, søde mennesker og havde det helt vildt sjovt! Da dagen var slut, tog vi hjem og gik tidligt i seng, så vi kunne være friske på shoppeturen, der ventede os næste dag...

Vi står op tidligt og gør os klar. Ved ni-tiden kommer Garnie (min amerikanske mormor) og vi tager afsted lidt efter, mod storbyen Santa Rosa. Tøøøøøøsetur - første butik vi er i, mødes vi med Winther og Ryan, som er Bobbis søster og niece. 
Hele dagen bliver brugt på storshopping, fjol og ballade og vi er ikke færdige med tøj kiggeri, før klokken bliver omkring syv. Derefter forkæler Garnie os alle med en lækker pedicure og vi slutter af på en forladt fastfoodrestaurant sent om aftenen.

Da vi kommer hjem, sent, kommer Bobbi pludselig løbende ind på værelset til os piger og fortæller os at der er meteor-shower. Garnie er taget hjem, men Bobbi, Camrie, Winther og jeg ligger os alle ud i indkørslen med nogle tæpper og kigger på stjernerne. Efterhånden som tiden går, starter et grineflip. Vi er alle overtrætte og når du kan mærke at den ved siden af dig griner, er der intet at gøre.
Så dér lå vi alle. Grinende, trætte og glade :-)



An Orange Julius - a shopping musthave
(Smagte lidt, som en københavnerstang)


Glade, med fyldte shoppingposer



Garnie og jeg




Mmmmm.. Massagestole og pedicure

Ingen kommentarer:

Send en kommentar