søndag den 7. oktober 2012

Fort Bragg

Hvor var det skønt at være ved havet for en weekend. Jeg fik tidligere fri fra skole, da jeg blev hentet af Bobbi for at sætte afsted mod Fort Bragg.
Fredag aften hyggede vi med fodboldkampen og samlede os igen omkring bålet senere på aftenen, hvor der blev fortalt gyserhistorier og grillet skumfiduser.
Lørdag morgen stod vi op, og kørte hen på Denny's (en diner) og spise noget morgenmad. Så tog vi kursen mod ''glass beach''. Denne strand består glas-stumper og deriblandt nogle få sten. 
Det var super sejt at se og det var sjovt at løbe rundt og lege på de små klipper i vandet.
Det var monsterskønt at endelig være ved kysten igen, men det gav mig da også et stik af hjem-ve, da jeg så solnedgangen. 





Derefter blev vi sat af i byen og gik rundt og kiggede lidt på vinduer.. Da der ikke er alt for meget spændende i Fort Bragg indre by, var vi dog hurtigt færdige. Så blev der spillet minigolf og kortspil, og dagen blev afsluttet på pizza factory, med en gigantisk pizza!!!




På billedet ser du Camrie og hendes kæreste Jake :-)
Lige bag dem, sidder Bobbi og laver kanin-ører og i baggrunden kan du se Jakes mor.


Så stor er en Kit Kat King Size, herovre.
VILDT


Vejret er så småt begyndt at blive koldere, og man kan endelig få lidt efterårsstemning at føle.(Det betyder at det er omkring 25 grader med sol) Hå hå
Lige nu sidder jeg ude på min terasse, hjemme i Hidden Valley Lake og det er skønt udenfor.
Jeg har desværre en bunke lektier og pligter jeg skal have gjort, før den følgende, stressende skole-uge igen begynder....



Slut herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar