søndag den 14. oktober 2012

 Såå, vi havde turnering i volleyball her i går og det var rigtig sjovt. Holdene vi spillede 

imod var alle i en højere division end os, men vi fik dog spillet os til sølvrunden. :-)

 Fredag aften var der fodboldkamp i en by lidt langt væk, så jeg tog min veninde ud og 

spise på fancy italiensk restaurant for hendes fødselsdag, og så så resten af kampen.









Lørdag, efter turneringen, var der Lakeport speedway, som er et lokalt bilræs hvor min

lillesøster synger nationalsangen. Det var ret sejt at se! Der skal vi også hen i dag smile

Ellers er der bare travlt hver dag med skole og volleyball. Begynder nu så småt at være en

rigtig haj til det! 
grin
  
Må dog indrømme, at jeg godt kunne trænge til lidt mere søvn! 

Peace out
Møsser fra mig til jer alle!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar