mandag den 3. december 2012

Black fridaaaaay (Thursday??)

Okay, så herovre i USA har vi noget der hedder Black Friday. Det går ud på at lige efter Thanksgiving holder ALLE butikker i hele landet kæææææææmpe udsalg med sindssyge priser, så hvis du mangler et tv, en sofa eller andet er dette dagen at købe det på!
Så i år, snød butikkerne en lille smule, ved at åbne op ved 10-tiden torsdag aften. Så min værtsmor, søster Camrie og jeg tog afsted ved en ni-tiden torsdag aften. Vi var klar med penge og shoppelister, så det var bare at gå i krig! Der var mennesker overalt på gaderne og køerne gik længere end 100 meter ud fra de butikker som endnu ikke havde åbnet. Vi startede ud med lidt koffein i form af chocolate chip frappé, på McDonalds i drive-in og det fik vi da også lidt sjov ud af. Efter vi havde modtaget vores bestilling, kørte vi rundt om og parkede lige foran hovedindgangen. Derefter løb jeg hen, rev døren åben og skreg af mine fulde lunger ind i bygningen: HAPPY THANKSGIVIIIIIIIING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, løb tilbage til bilen og vi kørte væk i en fart.
Og hver gang vi kørte forbi en kø på gaden gemte mig og Camrie os under vinduerne, rullede dem ned og råbte ting til folk på gaden. Vi startede ud med bare at gø af gamle damer, men det udviklede sig hurtigt til nogle ''DAT ASS!''
Puha, hvor havde vi det sjovt.
Vi kom hjem klokken 4 om morgenen, med alle vores indkøb og gik straks i seng og fik en god nats søvn!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar