søndag den 17. februar 2013

Track & Field

Så er jeg da tilbage på bloggen!
(ENDELIG!) Tænker I nok... Undskyld

Så nu startede forårs-sæsonen endelig, så jeg kan komme igang med lidt sport igen. Den amerikanske mad har jo ikke været alt for god for mig...... Hæ hæ

Track & Field blev den sport jeg valgte, og du kan vel næsten oversætte det til Atletik. Det er en masse workout, løb og styrke og kan da helt sikkert allerede mærke en forskel, selvom jeg dog kun har gjort det i en uge nu. Puha, jeg er øm.
Mit hold er super stort, vi er omkring 50 personer og alle er super hyggelige. Der er en masse forskellige ting at vælge imellem, og jeg tror at jeg vil prøve lidt forskellige ting. Har dog sat mit blik på længdespring, højdespring og disces. Kan slet ikke vente!

Må dog indrømme, det har været lidt svært for tiden med hjem-ve. Savner den frihed jeg havde i Danmark, savner min familie og savner mine venner. Men der er jo ikke alt for lang tid til at jeg ser dem igen.

Denne uge starter vinterferie - woooooooop! Skal nok fortælle lidt om, hvad jeg nu finder på at lave.

Slut herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar