søndag den 17. februar 2013

Winter formal

Winter formal

Jeg ved ikke om I kan huske mit indlæg jeg lavede omkring Homecoming, men Winter formal er simpelthen bare en semi-formal skolefest (dance). Så først er der Homecoming, så kommer Winter formal, og så slutter de af med prom og går helt ud i elegante kjoler, limousiner og rød løber.

Så jeg startede min dag ud med at tage hen til min gode veninde Heater og spise lidt pizza.. Til jer som kender mig, så ved I jo godt at jeg kan være lidt langsom når jeg skal gøre mig klar, og hvis jeg skal være helt ærlig så er mine veninder heller ikke, helt for gode når det kommer til det.. Så vi endte altså med at være en time sent på den, ups!
Temaet var Alice in Wonderland og dekorationerne var super flotte. Vi kom derhen, tog en masse billeder og så dansede vi løs hele aftenen! Havde det super sjovt.



Mig og Allegra, min super gode veninde


Mig og 4 andre elever fra skolen. Super søde mennesker!



Mig og min søster Camrie

                                                                     Mig og Heather


                                                                 Heather, Allegra og jeg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar